Esoss hemen otizim mi dıye niye düşünüyorsunuz ki bırakın bebek bunlar her yeri tanımaya işlevine odaklanıyotlat komıt alıyormu sizden hayvanları tanıyotmu kedi kopek deyınce sesler cıkatmaya bakıyormu . Bakmadada sorun değil hayvanlara ilgisi yoktur . Benim kızımda yaşına girecek arabalardan uzaklaşamıyor vites değiştir diyorum vitesi el frenini tanıyor ama kendi oyuncak arabasınında tekerleğini çevirmekten vazgeçmiyor ilgi odakları farklı . Şimdi benim kızım inatlaşıyor benle onun istediği olmucak birşey ama o inat ediyor hayır demişim kızıyor aglıyor sesini duyurmak için kulaklarını çekiyor başına gozune ellerini sınırden goturuyor o zaman otizimlimi ? Hayır değil .