minikannesii @esleminannesi2 ne gibi bi alerji belirtisi gördünüz acaba bizde de damlanın değdiği yerde kızarıklık oluşuyordu
minikannesii @esleminannesi2 bizde anlık kızarıklık oluşup geçiyordu doktora sordum bebek cildi hassasiyetinden dedi kullanmaya devam etmiştim bende
esleminannesi2 minikannesii şimdi bende yeniden vericem sideferi bende çok öpmüştüm ondan mı kızardı onu da bilmiyorum yeniden verip bakıcam artık
Beneklikedi Prospektüs te dediğiniz gibi bir tarih yok.. 30ml zaten.. günde 10 damla(1ml) veriyorum.. bazen vermeyi atlıyorum.. uzun süre dayanmıyor.. dolapta uzun süre açık kalabilir bence, şuruplar gibi..
Buse60 esleminannesi2 canım onun öle bi süresi yok bitene kadar kullaniosun doktorumuz herhangi bişey demedi bestiron tavsiye ederim bide recetesinde yazar zaten kilosuna göre veriosun damlasıni kilo başına 1 damla
Melek2 esleminannesi2 herkesinde söylediği gibi kilosuna göre veriliyor zaten ve 1 aya kalmıyor bitiyor 15 günde falan oyuzden bozulcagini zannetmiyorum 25 derece oda sıcaklığında kaldığı sürece herhangi birşey olmaz yaziyo kutuda