esleminannesi2 Kızlar sidefer kan damlası açıldıktan kaç gün sonraya kadar kullanılabilir belirli bi süresi var mı bozulması söz konusu mu
Serap__ esleminannesi2 Sabahları aç karnına 6 damla veriyorum ben. Hemen bitiyor zaten 10-15 güne bitmiş oluyor
Buse60 esleminannesi2 canım ben bestiron kullanıyorum oda çok iyi paraben içermiyor kabızlık yapmiyor onu kullanabilirsiniz istersen
esleminannesi2 Aydanyirtici ayın 30 unda aldım dört beş gündür kullanmadım alerji yapar gibi oldu şimdi yeniden deneyelim demiştim
esleminannesi2 gezgin_anne süt alerjimiz yoktu zaten mama kullanıyoruz ama benim sorum açıldıktan sonra kaç gün içinde kullanılmalı
gezgin_anne Valla cabuk bittiği için hiç sormadım doktor yada ebeye dolapta sakladıysanız bisey olmamıştır
esleminannesi2 gezgin_anne dolapta saklamıştım telaş yaptım inşallah bir şey olmaz ya keşke vermeseydim
Buse60 esleminannesi2 canım onun öle bi süresi yok bitene kadar kullaniosun doktorumuz herhangi bişey demedi bestiron tavsiye ederim bide recetesinde yazar zaten kilosuna göre veriosun damlasıni kilo başına 1 damla
KoalasMom esleminannesi2 Uygun koşullarda saklandığı sürece bozulma gibi bir durum olmaz çünkü bozulacak kadar durmuyor zaten kullanıldığında, uzun süre gitmiyor yani bir şişe
minikannesii @esleminannesi2 bozulacağını sanmıyorum ben oğluma 8 ay kullandım çok çabuk bitiyordu zaten ama 1 yaş kan sayımında oğlumda kansızlık demir eksikliği çıktı sidefer pek bi işe yaramamış görünüyor