Oglusum5357
Yasak hala
@NaimeYilmaz
18 YAŞ ALTI TOPLU TAŞIMA KULLANABİLECEK Mİ?
Sokağa çıkma kısıtlamasına tabi olup olmadığına bakılmaksızın 65 yaş ve üzeri vatandaşlarımız ile 18 yaş altı gençler ve çocuklarımız kademeli normalleşme döneminde şehir içi toplu ulaşım araçlarını (metro, metrobüs, otobüs, minibüs, dolmuş vb.) kullanamayacaklardır