Hepinize çok teşekkür ederim . Su vermeyi kestim zaten . Belki benim bebeğime iyi gelmiyordur . Normalde bu zamana kadar tuvalet saati bile düzenliydi bianda olunca korkuyor insan . İlaç kullanmak istemediğim için doktora gitmek istemedim. Biraz daha beklicem bakalım . İnşAlalah hiçbişeye gerek kalmaz.