Anne sütü alıyor benimde kızım 1ay26 günlük nerdeyse 15gündür 3-4 günde bi kakasını yapıyor zeytinyagı içiriyorum ayrıyetten probiyotik veriyorum poposuna da uyarı veriyorum yine yok 3. Günün sonunda hiç bi uğraş olmadan kendisi rahatlıkla yapıyor ıkınması felan yok bu durumda kabız denilebilir mi veya normal mi 😥