sima aynen eve tıkıldım hiç bir yere gidemiyorum arkadaşlar geliyo bazen çocukları doyurup yere bırakıyorlar çocuk kendi kendine oyalanıyo benimki kucağımda bile durmuyo şekilden şekile giriyorum dursun diye. Yeter ki iyileşsin on kere de çağırsa giderim parayı pulu geçtim artık ailece çok yıprandık 3 yaşında kızım var o daha çok etkileniyo maalesef.