sima Bude yok canım çok şükür kesilmedi iki gün boyunca hep sağdım biraz su gibi olmuştu oda kızım emince düzeldi bi arkadaş acaba makat darlığı mı var o yüzden kaka yaparken bu kadar zorlanıyor dedi yarın doktor a götüreceğim ozaman da mamayı bi sorayım ben ikinci gün diyeti bozdum yoğurt yedim akşama sütümü sağdım kızımı tekrar emzirdim kan falan hiç yoktu cok şaşırdım insallah sorunsuz bi şekilde atlatırsınız bence bi sıkıntı çıkmayacak ☺️☺️
Bude sima inşallah canım. Ben de senin bebeğinin alerjisi yok mu acaba diye düşünmeye başladım. Cunku alerji olsa mamayla direkt rahatlamaz miydi? İyi bir gastrologa mi gitsen acaba.
sima Bude canım çocuk doktor una gittik bugün makatta çatlak yok dışta da darlık görünmüyor içte varsa bilemem dedi onu çocuk cerrahi bilir dedi bulunduğumuz ilde yokta hafta ya hem gastroendolojiye hemde çocuk cerrahi ne götüreceğim yakın ilde varmış insallah bi çare bulunur
Bude sima inşallah canım inşallah. Ben de dün 1 dilim sütlü kek yedim bugün bakalım bi etkisi olacak mı..inşallah sıkıntı olmazsa bugün 2 dilim yicem öyle öyle acicaz diyeti.
sima Bude yok canım o konu hakkında bisey demedi yanlız diyetten 1 ay sonra kesin rahat lama olur du dedi mamayı verdi ginizde de kesin bi rahatlama olmalıy dı dedi gastroendoloji ye bi götürün orda da çocuk cerrahi görsün dedi🤷♀️🤷♀️
sima Bude canım merhaba durumlar nasıl ben bugün bi arkadaş ın arkadaş ı ile konuştum onun çoçuğunda da varmış işte dedim bizde sarı kaka içerisinde yeşil kakalar var onu geçmiyor o ince bagırsak kanamasıymış başka biseyler daha dokunuyormuş ben dün badem yemiştim bugün o yeşil liklerden daha fazlaydı ben kan yok diye seviniyor dum ama onlarda kan sayılırmış artık deneme yanılma yöntemiyle gideceğim o kadar diyor ancak 1 yaşında geçiyor ondan sonra rahatlıyorlarmış
Elifzeynep Kizlar selam,bizdede sut alerjisi vardi dr zaditen damlasi verdi kullandigimizdan beri.diyeti bozdugum zamanlarda.kan gelmio mukus yok denecek kadar az basina gelen varmi bittimi alerji yoksa bilmiyorum
Bude sima canım merhaba.ben de bugün yogurt çorbası yedim herhangi bi tepki olmadı. Ek gidayi 100 cc verdigimden beri kakasi katılasti. Katı kakada mukus olmuyor. Acaba sen az mı veriyodun ek gıdayı? Bu arada benim oğlum da yeşil kaka yapardı ama onu onemsemiyodu doktor mukus ve kan yoksa. Sen sanırım emzirmeye devam edeceksin. Bebeğin huzuru nasıl şuan
sima Bude canım bizimki ek gıda yada mama verdiğimizde kakasını yaparken cok ağlıyor acaba diyorum poposunda darlık mı var bi çocuk cerrahi na götüreceğim eğer bi sıkıntı yoksa bende iki hafta sonra tekrar ek gıda ya başlayacağım ama bu sefer damlalarla destekleyim diyorum biogaia ile bide gaz damlası alayım en azından yaparken zorlanmaz iki gündür sadece emziriyorum bayağı huzurluydu ama dün badem yedim bugün bayağı yeşil kaka yaptı ve çok huzursuz du normal de hiç yemiyordum çok pişman oldum siz azda olsa atlatmısınız darısı bize bizi dualarınızdan eksik etmeyin bu arada hiç gittiniz mi Bülent hocaya
Bude sima inşallah bi an önce çözüme kavuşursunuz.tek tek alerjenleri bulmak cok zor bakalim genel cerrah ne dicek.Bülent hocaya yarın gidicez kontrole.
Bude sima merhaba canım. Bugün doktora gittim. Ikinmasinin proktokolitle ilgisi yokmuş. Makat darlığı olabilir çok sıkıntı yaratırsa çocuk cerrahiye goturebilirsin dedi. Zamanla duzeliyomus.Sen de bebeğim çok ikiniyor demiştin belki seninki de öyle bi problemdir.
sima Bude doğru söylüyorsun canım bende ondan şüphe leniyorum en kısa zamanda götüreceğim şimdi siz atlattınız demi bundan sonra nasıl bi yol izleyeceksiniz ay ne güzel allahım en kısa zamanda bizde kurtuluruz bugün kızım dan 15 gün büyük arkadaşın çocuğunu gördüm kızımı 3 katlar annesi gezmeye çıkarmış biz bırak gezmeyi hastahane ye gitsek koşa koşa eve geliyoruz kilo alımı ise 2 aydır durdu İnan o çocuk ları görünce çok üzülüyorum 😔😔
Bude sima bizim kilo alimi etkilenmemişti ama ek gıdayla kilosu toparlar diye düşünüyorum. Çocuk cerrahi ne diyecek bakalım inşallah bi çare bulur. Bize 7 haftalık program yapmıştı zaten ona devam edicem haftaya bebekte diyet acicaz bi sıkıntı olmazsa atlatmış olucaz.
Nuryalcndag sima merhaba sizinle instagramdan iletişime geçme şansımız varmı acaba? Şikayetlerimiz ve ilerlediğimiz yol aynı 🤦♀️