morkalp Woody bizde ilk hafta kabızlık yaşadık çorba tarzı şeyler vermemi söyledi de geçirsem mi geçirmesem mi kararsız kaldım
Woody morkalp yumuşacık oluyor zaten. Bence geçirmeyin Bu arada tatsız oluyor demişsinşz..ben o dönem kırmızı biberi haşlayıp blendersan geçirip buzluga atmıştım.salça niyetine kullanıyordum. Her çorbaya da kavrulmuş kıyma ekliyordum. Lezzetli oluyordu. 🌼
ikizbabymom morkalp şifa olsun kuzuya.Çorbalarına kemik suyu ve peynir altı suyu da katarsan lezzetlenir naçizane tavsiyem😊
morkalp Woody 6 aylık ama bir ay da erken doğdu o yüzden tedirginim açıkçası ama geçirmeden deneyeceğim bakalım
leynanin_pembemantosuu morkalp şehriye çorbaıs için henüz erken önce sıvı kıvamda sonra ezilmiş sonra az pütürlü kıvamda beslenmesi lazım şehriye çorbasını yiyebilmesi için çiğneneyi öğrenmesi lazım yoksa boğzına yakın geldiğinde çiğneyemiyeceği için öğürür kusar
morkalp leynanin_pembemantosuu doktorumuz verebilirsin demişti de denemek istedim sanırım bu bebekten bebeğe değişen bir şey 🤷🏼♀️
Woody morkalp 5 aylıkken ek gıdaya geçmiştik. Doktor 6. Ayda tüm çorbalarına ekle demişti. Siz kendi doktorunuza danışın tabi
Deletedmom626262 morkalp tel şehriye yapiyorum geçirmiyorum pütürede alışsın sonuçta hep blender bebek olmasın bence geçirmeyin sonradan zorluk yaşarsınız
Deletedmom626262 Deletedmom626262 ama tabi bunu söylerken sizin beb3g8n ayını bilmiyorum ben 7. ayda başladım şehriye çorbasına
Bebek2020_ morkalp dilerseniz ilk önce birkaç sebzeyi karıştırıp blendırdan geçirip verin. Birkaç gün sonra şehriye çorbasını deneyin