Elmaliturta_ nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama inka pastanesi var turan güneş göbekte ankarada çikolata kremalı ekleri en güzel orada yaparlar. Nostaljik muhallebici gibi bir pastane bir de oraya sorabilirsiniz. Bir de yine çayyolunda deli pasta diye bir yer var ben olsam bir de oraya sorardım. Bizim de doğum günü yaklasıyor