Elmaliturta_ ben özel pasta istedğim için telefonda anlatmışlardı. En küçük boy ama 6 kişi rahat yer bence siz normal un isteyebilirsiniz. Ben 90-100 civarıydı sanırım. Gecen sene agustos. Ustu meyveli içi meyveli. 2 tane ince bronz renkli mum koydum. Bronz renk ıyıkı dogdun tabela o kadar sade ve şık oldu. Ben yemek isterse diye rafine seker kulandırmadım. Yemedi ama ben yedim yediğim en güzel pastalardandı. Baska ürünleri ve ekmekleri cok lezzetlidir bu cevrede 🙈