Diyetisyen denetiminde kilo verseniz daha sağlıklı olmaz mı arkadaşlar? 90 kilo ile doğuma gittim, 10 kilo kendiliğinden gitti, diyetisyen desteği ile de 10 kilo daha verdim hala da devam ediyorum, emzirdiğim için sütümün kalitesini arttıracak ve sütün artmasını sağlayacak öğünler oluşturuyor ve hiç zorlanmıyorum,acıkmadan öğün zamanım geliyor.Ben de çay, ilaç vs. Kullandım zamanında ama verdiğim gibi fazla fazla aldım, daha da onlara başvurmuyorum