gocebebirbayan
Daha 26 günlük 😔 bugün de aynı şekilde uyumadı gece. Daha sakindim ama sinirlendigim anlar da oldu. Galiba stresliyim biraz onu hissediyor uyuyamıyor çocuk. Görümcem burda. Onun da çok faydası olmuyor ama dün bebeği aldı biraz. Kucağında salladı. Ondayken sakin sakin duruyordu. Bana gelince sabaha kadar ağladı durdu.
Eşimin çalışma saatleri değişiyor sürekli. Dün gece için zorlanirsan 3-4 gibi uyandır beni ya da kardeşimi dedi. Uyandirmadim ben de.minnet etmek istemedim. Zaten sabah 6 gibi gidiyor işe. 2 gün sonra çalışma saatleri değişecek. Onda daha çok yardımcı olurum diyor da bakalım nasıl olacak.
Eşime kızma sebebim annemle tartışmalar yaşadılar, lohusalık donemimdeyim işiyle ilgili şeylere sinirlenip benden cikariyor hıncını. Bayağı zor geçiyor süreç benim için. Sanki kendisi lohusa. Bir de annem de küs gitti, yüzünü bile görmek istemiyorum onun diyor. Evlendigime pişman oluyorum ben de. Ne derdim vardı da evlendim diyorum. Bir de maalesef bebek istemedigim halde hamile kaldım.oyun çevirmiş eşim. Pişkin pişkin de söyledi bunu. Helal etmiyorum o yüzden hakkımı. Çocuğa da yazık bana da..