Kızlar ne desem bilemiyorum. Bebeğim bir kaç gündür çok huzursuz gece gündüz uyumuyor 3,5 aylık ve bende ona bakıcam diye uyumuyorum tabi. Gece artık tak etti. O kadar halsizdim ki ayakta uyuyordum düşecek gibiydim ve bir an bebeğime kızdım 😔 uyumazsan bende uyuyamam nasıl bakabilirim sana bu şekilde filan diye bağırdım yüksek sesle 🙁 sanki anlıyor da susacak gibi. Kendimi çok kötü hissediyorum. Bebeğim ben kızınca çok daha fazla ağladı tabi 😔 şuan çok kötüyüm bebeğime kızdığım için, o kadar yorgun bitkindim ki o yüzden böyle oldu yoksa akşama kadar deli gibi dönüyorum başında. Sizler de durum nasıl , hiç böyle sinirlendiğiniz oluyor mu 😕