ZMK çok ihmal etmişler o zaman ya, neden böyle yapıyorlar ki? Pandemi sebebiyle doktoru bizi aşı zamanlarında çağırmaya başlamıştı. Eğer öyle olmasa her ay kontrole götürmeye devam ederdim ben. Üzüldüm şimdi çocuğa.
Benim görümcem de böyleydi. Bi de ahkam kesiyordu “çocuk sürekli hastaneye götürülmez” diye. Biz rota aşısı yaptırdığımızda “paralı aşı mı olur, biz hiç bilmiyoruz” demişti. 2 ay sonra bebeği rotavirüs oldu. Allah işte.
Bence siz arkadaşınızla konuşun. Ben çok araştırırım böyle şeyleri mesela, sizde konuya o şekilde başlayabilirsiniz. X bir kişiden örnek vererek mesela. Birkaç belirtiyi anlatırsanız belki o da şüpheye düşüp götürür bebeğini.