Gayeefe amin inşallah canım. Bizim de çocuk hareketleniyordu ateş çıkmaya başlayınca tekrar halsizlesiyordu. Ateş bitiriyor. Tamam şu anda kontrol altındaysa ne mutlu. Doktor ihmali yüzünden sorun yaşama diye panik yaptım. Bizi çok üzdüler çünkü. Havale geçirince iyileşmesi daha zor oluyor. Şu sıralar dediğim gibi salgın var. Ateş bitince yani ateş 2 3 gün surup bitiyor sonra bak bakalım kırmızı noktalar olacak mı vücudunda eğer olursa 6.hastalik olmuştur. Onun salgını da var. Kırmızı noktalar da çıktıktan 2 gün sonra geçiyor. Antibiyotik vermemesi çok saçma olmuş. İlaç yanlısı olarak asla görme canım ama bu enfeksiyon normal şekilde geçmez. Doktor özellikle dedi Antibiyotik ihmal etme sakın çok önemli diye. Zaten Antibiyotik kullanırken 3.dozunu aldığında çocuk rahatlamaya başlıyor. O enfeksiyon vücutta ölmeye başlayacak ki Ateş dussun azalsın. O mikrop ölmediği sürece Ateş çıkmaya hep devam eder. 2 günde bitecek Ateş belki günlerce sürecek. Sen başka doktora mutlaka danışmalisin. Ayrıca ateş ve enfeksiyon yüzünden pişik oluyorlar. Kremini de hiç ihmal etme ki iyice pişmesin. Baştan önlem almış olursun. Ben düşünemedim ciğer gibi oldu. Kudret narı sürdüm anca öyle geçti. Gece sürdüm sabah birseyi yoktu. O da aklında olsun. Forumda farkettiysen çoğu kişi aynı sorunları yaşıyorlar bizim yaşadıklarımızı. Rabbım evlatlarımızı korusun. Sen yardıma ihtiyaç duyduğun bir konu olursa çekinmeden yaz, ben ara ara giriyorum mutlaka bakarım. Ben ciddi travma yaşadım zorlu geçirdik o yüzden kimse üzülmesin istiyorum aynısını yaşamasın. Çok geçmiş olsun