Gayeefe hiç bekleme hemen git. 1 hafta olmadı bile aynı sorunu yaşadık. Salgın var şu Anda. O ateş inatçı düşse bile hemen tekrar yükseliyor. Evde ilaç vermekle bitmiyor. Biz havale geçirdik doktor ilaç verdiği halde. Aynı boğazda kızarıklık dediler. Başka doktora gittik havale geçirince. Doktor kızdı antibiyotik, fitil ve surup vermesi gerekirdi niye vermemiş diye. Antibiyotik verecek ki o iltihap kuruyacak. Paranox fitil de yüksek ateşi düşürüyor ve nöbeti engelliyor. Sen bence direkt başka doktora git. Bizim başımızı yaktı sizin olmasın