Yamanikko seni çok iyi anlıyorum o psikolojiden bende yaklaşık 19 aydır var. 😂 ben 28 hafta 900 gram doğurdum 82 gün p yoğun bakım kapısını bekledim.😢Artık kapıma gelen kargocularla sohbet edesim var o kadar bunalımdayım. İnşallah çok güzel vakit geçirirsin henüz çok küçük olduğu için zorlanacağını düşünmüyorum, biz gitsek zorlanırdık tam hareketli dönemler olduğu için. Gerçi keşke gitsem de zorlansaydım.🙄🙄