Zeynepmeva2021 Habibeasel16 ilk bir saatten sonra annemin yardımıyla giyindim siz hiç refakatçi olmasın diye düşünüyorsanız zorlanırsınız yoksa ben ilk kızımı özelde yaptım onda bile bu kadar ilgi görmemiştim
Habibeasel16 Zeynepmeva2021 hayır refakatçi istiyorum birkaç kişi almıyorlar dedi ondan sordum yanlış ablaşılmasın
Zeynepmeva2021 Habibeasel16 kalıyor hatta eskiden doğum yapacağınız gün gidilirdi şimdi bir gün önce gidiyorsun net falan oluyor damat yolu açılıyor ve bu 3 gece annem hep yanimdaydi
Zeynepmeva2021 Ben her açıdan çok memnun kaldım temizlikdir ilgi alaka bebeğin poposuna bezi onlar bağlıyor ilkinde ve sadece kadın. Tek sorun Pers yattım cuma doğum eşim anca akşama geldi eş bile gelemiyor pazarda ciktim
Zeynepmeva2021 Habibeasel16 ziyaretçi kesinlikle kabul edilmiyor sadece akşam 10 dk eşinin gelmesine izin veriyorlar cuma sabahı doğum yaptım doğum için bile yanıma gelemedi akşam geldi dediğim gibi birde pazar günü öğlen çıkarmaya geldi
Zeynepmeva2021 Şuan kızım 3 ay 19 günlük değişen birsey var mı bilmiyorum ama zannetmiyorum aynen kurallar devam ediyordur
Zeynepmeva2021 Habibeasel16 açıkçası benim 3 sezeryanim ve bende belirgin biraz ama, dikişleri 2 hafta sonra hastanenin acilinde aldırdım ama hiç acımadı korkulacak birşey yok yani