Ben 12 Şubat ta oldum spinal cedr Elif öğe. Doğuma kadar farklı Dr gitmiştim normalde onlar kendi ameliyat gününe göre veriyorlar ama pandemi de değişmiş senin doğum tarihini verirken o gün ameliyathane de kim nöbetçi ise o giriyor. Odalar 1 ve 2 kişilik ben ilkinde 2 deydim ama doguma 1 hafta kala usuttum korona diye korktular tek kişilik odaya aldılar. Hemşire ler doğumdan sonra 3 5 dk bir gelip altına bakıyorlar hasta bezi koyuyorlar sana kanamanin kontrol edip bez dolduysa oda görevlileri ne söylüyor onlar değiştiriyor. Bebege elbise almıyorlar altına bez takip getiriyorlar ten teması yaptiriyorlar 1 saat sonra sen giydiriyor dün çok uzun oldu kusura bakma