derinsmoms 75kinalikuzu sistemden alinmiyor canim herhangi bir meyaz masaya gidiyorsun onlsr sana cikariyor karti
bjkbb Seldademir bende kartı çıkartalı bir yıl olcak nerdeyse ama pek kullanmak nasip olmadı hem iki küçük çocuk hem yasaklar virüs vs. 😃 Su hastalık iyice durulsada gezsek artık beleş kartın tadını çıkartsak😃
EmineYilmaz Seldademir evet bende çıkarttım 2-3 gün oluyor . Mesela Fatih’te oturuyorum Beyazıt’ta falan yerleri var direk kartı veriyorlar 10 dk bişe sürmüyor . Eve de beleş döndüm😂
Eslinaa Bendede anne kartı alma hakkınız bulunmamaktadır diyor. Neden anlamadım 6 aylık bebeğim var ve ikametim istanbul. Başına gelen var mı?