Ebrulikorkmaz zor olmaz. Biz en büyük oğlum tek kardeşken pandemi yoktu. Çocuk gezerek büyüdü. Hiç zorlanmadım. Şimdi bu ayın 31 inde 10 günlük gidecegiz. 3 çocukla. 4 yaş 1 yaş ve 4 aylık. Daha önce gittigimiz bildiigim biryer. Hem iş hem tatil olacak. Yorulmak şurda dursun dinlenecegime eminim. Yemek temizlik çamaşır ütü derdim olmayacak. Zamanımın tamamında çocuklarla çimlerde koşup yuvarlanacagız. Hem onlara hem bize çok iyi gelecek. Bıkmıştık evde durmaktan.