Ebrulikorkmaz büyük cesaret😁şaka nir yana ben de ağustosta gidicem, 4buçuk yaş ve 11 aylık bebekle. Ama ben kaynanamın yanına ve ve ananemin yazlığına gidicem. Onlar destek olur en azından çocuklar uyuyorken bırakıp eşimle Bi başbaşa zaman geçirebiliyorum. Size tek önerim yanınıza bir destek almaya çalışın, anlaştığınız bir arkadaş kardeş kuzen hatta anne.