Nes1989 NurrA biZimde kolikdi 3. Ayu bitirdiği gün bıçak gibi kesildi doktor derdide inanmazdım şimdide çok sakin tatlı bir hal aldı biraz sabır🙏
Fatma43 NurrA sağlık ocağından d vitamini verdiler mi onu kullanıyor musun? Benim kızımda 2 ay 9 günlük. İlk zamanlarında oda çok ağlıyordu gaz sorunu yaşıyorduk . Sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmayı bıraktım çok şükür rahatladı kendi gazını kendi çıkarabiliyor. Eğer istersen yarım çay bardağı kaynamış suya yarım çay kaşığı kimyon at karıştır soğuduktan sonra iki çay kaşığı suyundan içir ben onunda faydasını gördüm. İnşallah geçer geçmiş olsun 🤗
monalissa Fatma43 sağlık ocağının verdiği d vitamini gaz mı yapıyor acaba, bizde tam bir aylık olduk, onu kullanıyoruz bir kaç gündür çok huzursuz gece gaz sancısından uyanıyor, acaba o mu yaptı ki merak ettim
NurrA Fatma43 değiştik damlamızı devit kullanmıyoruz hem kimyon hem rezene ben içiyorum rezene veriyorum ama kimyon ağır olduğu için vermedim hiç çok teşekkür ediyorum
Deladeg Üzülmeyin geçicek benimde çok zor Bi doğumum oldu hem atom oluştu doktor yok diye anestezi vermeden işlem yaptılar. Bırakın öleyim diye yalvarıyordum.1 ay yerimden kalkamadım ne oturdum ne uzanabildim berbat Bi süreçtir benim bebegim de kolikti Artıkaçlık uykusuzluk agrılar dayanılmaz geliyordu vi gn babam ı arayıp ona aglamıştım annem uzak oturuyor kaynanam çalışıyor. Doktor dahl herkes ne kadar sürer belli olmaz dediama 3 aylık 7ldugu gün bıçak gibi kesildi o günler şimdi anı oldu. Biticek emin olun ve bebegin ize sevgi şavkat gösterin. Doğru denenen şeyler işe yaramıyor ne yazıkki
Pasa27 NurrA Benim oglumda kolik 2 ay 10 günlük sürekli aglıyor artı 2 tane daha cocugum var onlarda kücük bire 4 yaşinda diger 3 yaşinda napıcamı bilmiyorum kafayı ymk üzeriyim😵😵
Fatma43 monalissa ya bir çok kişi öyle diyor. Ablamda yeğenime kullanmıştı zamanında oda huzursuzlandi kullanmayı bırakınca düzeldi. Ve ben şöyle anladım ; vitamini verdiklerinde düzenli kullanıyordum kızım çok aglamay başlayınca bazı günler vermeyi unutuyordum ve o günler sakin oluyordu daha sonra tamamen kestim ve çok şükür huzuru yerinde. Eğer isterseniz bir süre vermeyin bı bakın kontrol edin viraminden mi değil mi? Eğer vitamindense eczaneden farklı bı d vitamini alıp kullanabilirsiniz
Dmt4141 Muhtesemelis oğlum 14 aylık oldu maalesef huysuzluk hiç bitmiyor 😁 rabbim can sağlığı versin öyle böyle büyüyorlar
monalissa Fatma43 çok teşekkür ederim bu ihtimal hiç aklıma gelmemişti, evde bir de ocean d vitamini var bir süre diğerine ara verip ondan kullanmaya başlayayım bakalım nasıl olacak, tekrardan bu önemli bilgi için teşekkürler 🌺
shinemom4 NurrA güzel anne 3. Aydan sonra bitecek merak etme, az daha sabır. Bende kolik bebek annesiydim şu an 5,5 aylığız ve çok güleç bi kızım var maşallah🤍