NurrA Kızlar çok kötüyüm ne olur bana destek olun gözlerim dolup dolup geliyor. Biz eşimle çok severek evlendik hemen çocuğumuz oldu Allah nasip etti çok şükür olmayanlara da versin. Zaten Corona dan dolayı düğünüm berbat oldu yapamadık daha sonra eve kapandık gezip tozamadık balayına gidemedik yani hiçbir şey anlayamadım evliliğimden. Hamileliğim biraz zor geç tek bir gün rahatım diyemedim normalde canım taze değil ama hep bir sıkıntıyla 9 ayın sonuna doğru yaklaştım bu defa da Corona oldum doğumuma 10 15 günüm vardı onun stresi vs derken doğumum oldu sancı çektm sabaha kadar açılmamda vardı ama kızım kakasını yaptığı için acilen sezeryana alındım hayatımın en zor günü o gündü kesinlikle lohusalığı anlatmak bile istemiyorum gerçekten o zamanları düşünmek bile istemiyorum psikolojisi beni bitirdi yeni atlattım herşeyi artık bebeğimi büyütecem derken bu defa da koliklik 😢 kızlar yazarken hüngür hüngür ağlıyorum o kadar zor ki sürekli ağlıyor ne yapsam susmuyor ne denesem olmuyor uykum yok sabrım tükeniyor artık sürekli bi annemlere bi kayınvalidemlere gidip kalıyorum 1 2 gün ama orda da rahat edemiyorum bu defa da düzenim bozuluyor eşimde destekcim sağolsun sen dinlen ben bakayım diyor ama o ağlarken ben nasıl dinlenebilirim ki nereye kadar böyle gidecek bazen uyanmasından korkuyorum istemiyorum uyanmasını o kadar çok boş yere ağlıyor ki hem ona kıyamıyorum hem psikolojim kaldırmıyor 1 ay 16 günlüğüz ne olur bana destek olun ben yazmaya başladığımda uyuyordu şuan yine uyandı 😢😢😢 sizler nasıl yapıyorsunuz nasıl dayanıyorsunuz
merveikra27 NurrA cnm resmen beni anlatmışsın 😂 bizde koronadan dolayi nikahla evlendik sadece düğünüm olmadi dedigin gibi 1 yıldır gezmemiz filan olmadı hep evdeydik sonra sezeryan oldum daha lohusaligi atlatmadan iyilesmeden korona olduk onun üstüne kizim kolik bebek hic susmuyordu ne yapsak susmuyor cnm surekli ağlıyor 4 5 saat aralıksız ağlıyor ozellikle geceleri simdi 2 ay 12 günlük bi haftadır da gunduzleri ağlıyor
Umutluluk NurrA benimde 1ay 21 günlük İnan aynı durumdayız ve ailem yanımda değil tek başımayım 1 saatlik uykuya hasret kaldım ama tek umudum bu günlerin biteceği herşeyin daha güzel olacağı günlere inanarak sakın olmaya çalışmak biliyorm çok zor sağ kolumu bebek tutmaktan hissetmiyorum gözlerimden uyku akıyor boynum bacaklarım ağrıyor ama ne yapalım kuzucum annelik zor olmasa cennet ayaklarımızın altına serılır mıydı ? Ağlama sen iyi olacaksın kı oda iyi olsun eşin evdeyse kalk duş al üzerini değiştir bi kahve yap kendine tek başına bi odaya geç kahveni iç nefes al düşün sakınleş . Sağlıklı olduğun ve olduğunuz için şükret benimkide şuan yanımda ağlıyor İnanırmısın ama yapcak bişey yok geçecek bu günler unutma 3 aylık olunca sakınlıyorlarmış
Cherryblossom NurrA canim Allah yardımcın olsun oncelikle hala lohusasın az kalmis rahatlıcaksın inşallah. Boyle hissetmen cok normal basedemeyecek gibi oluyor insan. 3 aya kadar devam edebiliyor inşallah erken biter tabi ama bazi kolaylaştırma yollari var. Beyaz gürültü acabilirsin kundak yapabilirsin. Kucagında gezdirebilir. Kanguruya koyabilirsin.bebek Arabasiyla gezdirin ev icinde ya da arabanız varsa disarida evin civarında dolaşın yasak var ama polisler anlayıs gosterirler inşallah. Bazi damlalar oluyor bitkisel ben kullandım mommys bliss diye doktora danısıp verebilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar. 🌸
Dmt4141 NurrA kolik bebegi yaşamayan bilemez Allah yardımcın olsun. Bende dayanamayıp agladım sonra kendine gel sağlıklı ya şükret geçecek derdim. 3.ayını doldursun bıçak gibi kesilecek aglamaları az daha dayan sabret. Ben evde bebek arabasıyla gezdiriyordum biraz rahatlıyordu dene istersen senin bebişte belki rahatlar öyle. Rabbim güç kuvvet versin. Sağlıkla büyüt
NurrA merveikra27 dayanılacak gibi değil sahiden nasıl geçecek bu benim psikolojim bozuldu ciddi anlamda evet uykusu gelince de ağlıyor gözleri kıp kırmızı oluyor ama uyumuyor 😓
NurrA Umutluluk eşim şuan işte tek başına bakmak kadar zor bi durum yok 5 dk balkona çıkıp hava almak lüks oldu bana 🥺 Ben de inanıyorum geçeceğine ama son günlerde sabrım kalmadı kendimi çok yorgun hissediyorum 😢
Araske Benim bebeğim de 27 günlük ve sürekli ağlıyor çözüm önersin olan varsa bilgi verirse çok seviniriz 🙏
NurrA Araske ben denediklerimi söyleyeyim beyaz gürültü, rezene, kucakta zıplatmak, gaz masajı, yüzü dışa dönük şekilde gezdirmek, arabada gezdirmek, duş aldırmak, Kuran’ı Kerim dinletmek, sakinleştiği emzirmek aklıma gelenler bunlar şuan
merveikra27 NurrA aynen benim kızımda oyle dedigin gibi bazen dayanamiyorum dislerimi sıktığım zamanlar oluyor ama sonra bi gülüşü herseyi unutturuyor bi agladi mi 4 5 saat susturamiyorum
NurrA Cherryblossom çok teşekkür ederim ama hepsini denedim inanır mısın herşeyin bir kere faydası oluyor ikinciye işe yaramıyor sadece koliklik de değil bebeğim çok asabi çok sinirli bir bebek ikisi bir olunca dayanılmıyor 😓
NurrA Dmt4141 çok teşekkür ederim amin inşallah çabuk geçer bu günler bende şükrediyorum sürekli hatta şikayet ettiğim için kendimi kötü hissediyorum ama o kadar zor ki
Cherryblossom NurrA anlayabiliyorum ah cok zor o zamanlar ama bir gün bıçak gibi kesildi bizimki sonrasi ferahlık gececek diyin bol bol dua edin kendinize de bebege de. Nebe suresi dinletiyordum ben tabi tercih ederseniz🙏 Allah yardımcısı olsun tüm annelerimizin
muberra58 NurrA aynı benim kızım bazen diyorum kolik değil bu bebeğin oluşu sinirli . Uykusu var ama uykuya geçmesi aşırı zor . Ağlamaya başlayınca ağladıkça ağlayası geliyor gazını çıkarıyor kakasını yapıyor uyuyacak şimdi rahatladı diyorum yok hala devam ağlamaya bebeğimizi hiç sakin göremedik acaba ağlamadan duracağı günleri olacak mı düşünüyoruz eşimle inşallah üç ayda geçer
merveikra27 NurrA sabret cnm yapacabilecegimiz baska bisey yok sabredip varlığına şükretmek gerisi illaki geçecek
Dmt4141 NurrA rabbim sabır güç kuvvet versin canım biliyorum 4 ay yaşadım çok zor. Bebek arabasını bir dene lütfen belki biraz rahatlatır
Hayalims NurrA 3 buçuk aylıgız ilk zama nları bende hatırlamak istemiyorum bende acil bi kararla sezeryana alındım bebeğim sarılık oldu 5 gün yattık çıktık lohusa psikolojisi uyumamak berbat bisey bide üstüne kolik🤦♀️şimdi de atak donemındeyiz emmek istemiyor ağlıyor sürekli ve çok gazlı bu günler geçicek herşey güzel olucak diyorum kendime evet çok yoruluyorum uykusuzum halsiz ve bakımsızım ama bebeğimin sadece bana ihtiyacı var dilinden bi tek ben anlarim çocuk sahibi olmak için gece gündüz ağlayan dua eden insanlar var şükürler olsun sağlıklı bir bebeğim var diye şükredip kendimi rahatlatiyorum sende öyle yap canım seni çok iyi anlıyorum ama bunun bi çözüm yolu yok sadece sabır💕