Mom989 Bilge-k ertesi gün hiçbişeyi kalmadı zaten bezin içinde hemen iyileşti küçük olduğu için hiç anlamadık ☺️
neslihan-87 Bilge-k 3 ay önce Doruk Ünal beye yaptırdık çok memnun kaldık aklıma birşey takılsa hep sordum gayet güzrl bir şekilde hemen dönüş yaptı işlem sırasında bebeğinizin yanında olmanızda çok güzel
Hcy Nurkara21 2 hafta önce esentepede Süleyman eskicioğluna yaptırdık. Pedmerde de çalışıyor. Dikişli eski usül yaptı. 2 hafta da tamamen iyileşti diyebilirim. 2,5 aylıktı yaptırdığımızda. 1000 operasyon 200 de muayene ücretiydi.
Nurkara21 Hcy hım klinik gibimiii eski usul nasıl oluyor yaaa uyuşturmadanmı benim oğlum 17 aylık 😊dururmuki bilemedim
Hcy Nurkara21 yok hem uyuşturdu hem biraz uyuttu. Eski usülden kastım dikişli oldu. Klipsli değil. Size de şimdiden geçmiş ve hayırlı olsun 😊
BarlasMomm Bilge-k postunuzu görmedim bende aynı postu actim biraz önce. Fsm de tamer beyi cok duydum ama cok kararsiz kaldik bizde
BarlasMomm Nurkara21 evet kendi klinigi var fsm de. Bende fsm de oturuyorum. Cok duydm ismini bizde haftaya yaptirmayi dusunuyoruz
Nurkara21 Hcy hımmm orasıda olur ama fsm de tamer bey varmış bakalım çok teşekkürler sizede geçmiş olsun 🙏
Nurkara21 BarlasMomm mrhblar siz yaptırın bakalım memnun kalırsanız bende ondan randevu alıp gideyim aslında ben başka şehirde yaşıyorum annemlere geldiğimde yaptırcam.Bursada büyüdüm bilirim oraları o yüzden sormuştum teşekkürler 🙏 burdan yazarsanız sevinirim düşüncenizi doktor ve klinik fiyat bide
semsemsem Bilge-k özlücede Erdal Karakaya polikliniğinde yaptırdık gayet memnun kaldık tavsıye ederım bebek ne kadar küçük olursa işlem o kadar rahat oluyo
Egemen16 Bilge-k medicana hastanesinde Perihan hanıma yaptırdık 3 aylıkken bir sorun yaşamadık fiyat 700 TL di
BarlasMomm Nurkara21 biraz önce konustum nakit 900 kartla 950 tl haftaya randevu aldim insallah sorunsuz bir sekilde atlatiriz memnun kalirim. Yazarim unutmazsam sizde hatirlatirsiniz olmaz sa
Tubiss244 busraozturkicenn merhaba 4aylik oğlum var bende bu hafta düşünüyorum yapmayı Ünal beyde merak ettiğim Bi konu var bebeği anestezi i veriyorlar yoksa sdce o bölgeyi i uysuturyorlr
busraozturkicenn Tubiss244 sadece o bölgeyi iğne yaparak uyuşturuyolar bir de ayriyeten sakinleştirici iğne yapıyolar çok kıpırdamasın diye