Ruyaninannesi Sakin kalmalısın ki bebeğinde iyi olsun, benimde ilk bebeğim bende aynı senin gibi çok telaş yaptım, doktor yatıcak dediğinde hüngür hüngür ağlamıştım doktorun odasında ama bi gece yattı sabaha 9a düştü sarılığımız, sık sık emzir doyur zaten sarılığının geçtiğini farkedeceksin, önemli olan yüzü ve gözlerindeki değil, ayaklarına dokun sarı oluyorsa sarılığı var demektir, o zaman doktora götürürsün yüksek çıkarsa zaten yatırıyorlar fototerapide kalıyor sabaha iyi oluyor Allah’ın izniyle