Merhaba arkadaşlar, kızım daha 6 günlük ve 2. Gününde göz beyazları sararmaya başladı sezaryen doğum yaptım iki gün sütüm çok çok az gelmişti. Geçtiğimiz cuma günü doktora kontrole gittik hafif sarılık başlamış dedi henüz daha geçmedi salı günü tekrar götüreceğim. Bir sıkıntı olur mu korkulacak birşey mi sizce? İlk kez anne oldum tecrubesizim stres yapıp üzülüyorum. Sizin de başınıza geldi mi? Geldiyse naptınız ne zaman geçti?