ikibebebiranne_ kaynım bana hiç bir şey takmadı. İşte fotoğraf çekiminde kayınvalidemin yaptıklarından birini taktı falan. Ama önemli değil biz de bekar olandan hiç bir şey beklenmez ve kaynım bu gün evlense bilezik takarım🤷♀️Kardeş çünkü yani ve bir kez oluyor bu tarz şeyler ne bileyim durumuma uygun bir bilezik künye belki en kötü ihtimalle