ikibebebiranne_ bilemezsiniz insanların kim bilir ne derdi ne sıkıntısı vardı o zaman anlayışlı olmak lazım her zaman bir olmuyor bugün siz yaparsınız yarın karşı taraf. Ayrıca yapmasada bence sorun değil herkes kendine yakışanı yapar beklenti içine girmemek lazım her zaman. O zaman tam yada yarım takın yani maddiyat durumunuza bağlı ama o takmadı ben takcam böyle hesaplar hoş degil.