Canan_sezer Hastanede zaten sizin süt getirmenizi beklemiyorlar bebehi sürekli yedirıyorlar mama veriyorlar cıkıncada siz bol bol emziren hep memede demeyin ben 3 ay evden cıkmafım emrinde grvdin diye biz 21 le gitmiştik sarılıgı