Havva01
Sarılığı geçene kadar mama verin derim. Ben de yeniyim gerçi. İlk 1 haftada kontrole götürdük acile. Yeterince doymuyordu sanırım mama verdiğimiz halde. Sarılık değeri 10ken en son kontrolde 12.6 çıkmıştı. Bayağı moral bozukluğu yaşamıştım. Daha sonra doktor annenin sütüne güvenmeyin, mamayı da verin sık sık demiş. 4-5 gün sonra tekrar kontrole gittiğinde 9.30a düşmüştü sarılığı. Ondan sonra da tekrar kontrol ettirmedik açıkçası. Ben bu yüzden sarılığı geçene kadar verin diyorum. Ama benim sütüm yetersiz gibi geliyor bana. Ya da çocuğum çok obur. Şimdiyse sürekli emziriyorum, bazen doyuyor bazen doymuyor 🤷