3,5 aylık bebeğim var emziriyorum ama 3,4 gündür sütüm azaldı mayya tablet ve çay kullanmaya başladığım günden beri dolmuyor göğsüm hiç böyle olmamıştı doya doya emerdi o kadar iyi besleniyorum su içiyorum en az 3 lt çay içiyorum rezene papatya ama bilmiyorum beden böyle oldu mama veriyorum arada sırada çünkü durmuyor uyumuyor mayya tablet ve çaydan kaynaklı olduğunu düşünüyorum bırakıcam bakalım nasıl olucak