Merhaba güzel anneler benim 2 bucuk aylık oğlum var emziriyorum ek takviye mamada veriyorum fakat ilk 6 ay onemli emzirmek için 6 ay boyunca ful emziricem ama sonra emzirmeyi birakacakmıyım veya bırakan varmı ne kadsr sure emzirdiniz cok merak ediyorum kendi kendinizemi verdiniz kararı nasıl yaptınız ☺️