Jyskmomk evet özellikle ilk gün yıktı binayı sanırım çok fena ağladı dayanmak imkansızdı ,ama sabrettim ,dün gece 4. Gecemizdi çok aglamadi 2 kere uyandı sadece onda da su içip yattı tekrar olucak gibi duruyor inşallah , kendi emeklerime değilde oğlumun o kadar ağlamasına üzülürüm başarırız olursak eğer