Mervekrdg merhaba, gece beslenmesini kesmek için 3-4 gün bebeğimi takip ettim ve kalktığı saatleri not aldım. Üç aşagı beş yukarı aynı saatlerde uyanıyordu. O uyanmadan 15-20 dakika önce kalkıp uyandırmamaya özen göstererek rüya öğünü yaptım. 3-4 gün bu şekilde devam ettim. Daha sonra ise 1 rüya öğünü 1 hafifçe kımıldatma, yer değiştirme yaptım. 3-4 gün sonra da saatleri sabitleyerek tamamen rüya öğününe döndüm. Ben bunu yaptığımda oğlum 7 aylıktı ve 8 keze kadar kalktığı oluyordu. Doktorumuz 9. Ayda gece beslenmesini kesmemi 1 yaşında mutlaka devam etmememi söylemişti. Ben 14,5 aylık olduğunda kendimi hazır hissedip kesebildim. Muhtemelen siz hiç öğün yapmasanız da olur.