Minigimm1 Gzde1 bizim gelmişti müşteri hizmetlerini aradım hemen, ürün varsa ellerinde göndereceklerini yoksa para iadesi yapacaklarını söylemişlerdi ve para iadesi olmuştu.
WillyWonka Gzde1 eksik üründe onlar stokları ve ürünleri karsilastirip dogrulugunu teyit ediyorlar. Sorun yasamazsiniz
WillyWonka Gzde1 gönderirleri tabiki.ben öyle yapmıştım bir kere.lcw değildi ebebekti ama aynı sistem çoğu.
yokbecanim Gzde1 görümcem kızıma pijama takımı almıştı.sadece altı geldi.o aradı söyledi.üstünü de gönderdiler hö sorun olmadı
Bahser61 Gzde1 Ben ayakkabı, papyon takım şeklinde almıştım. Papyon gelmedi. Stoklarda yok dediler kupon tanımladilar arayıp. Takım halindeki üründe nasıl stok olmaz onu da anlamış değilim 🤷
SeverusSnape Gzde1 stoklarında varsa eksik parçayı gönderirler, stoklarında yoksa iadenizi yaparlar. İnanın ne kadar sürede iade ettiklerini hatırlamıyorum. Hiç takip etmedim ama 10 gün sürmemiştir.
Bahser61 Gzde1 Bayram da değildi ben alınca, Ramazan’dan önce. Satışta beraber aynı paketi görünüyor oysa. İletişime geçince çözüm buluyorlar neyse ki.
fatimaozel Gzde1 tamam belge olarak onu gösterirsiniz yalan söyleyecek haliniz yok ya gözden kaçmış olabilir yani