Nazlimu987 bebeğim ayni ayda 7 ay 10 günlük hep kucağımda çok seviyorum ben kucağımda olmasını,yemek yaparken,camadir asarken,her turlu kucağımda ben bayılıyorum yakında emekleyomce gelemiycek zaten keyfini çıkarın bence hatta bazen oyuncak koyuyorum önüne arkasinda oturuyorum dönüp kucağıma geliyo öyle oynuyo bayılıyorum o öyle yaptikca