Oğlum 7 aylık, sürekli kucakta durmak isteyen bir bebek, mama sandalyesinde yerde vakit geçirmek istemiyor, oğlumu çok seviyorum ama bu durum beni çok bunaltmaya ve yormaya başladı. Ne evle ne kendimle ilgilenecek vaktim olmuyor. Her bebek böyle mi, ben mi böyle alıştırdım bilmiyorum 😔