SevenAlkin yani biraz geç olmamış mı kesmek için ? ben 2 aylık bebeğim ilk bebeğim olduğu için o cahilik ve heyecan ile gözleri yeni yeni açıldığı için renklerin dikkatini cektigini bilmiyerek çocuğumun sürekli televizyona baktigi bunun otizim ile ilgili birşeyi olabilirmi diye sormuştum, inanılmaz linç yemiştim çocuğumu televizyonun karşısına bırakıp zil çaldığımi iddia edenller anneligimi sorgulayanlar olmuştu. kimse dememisti yahu 2 aylık bebek kaç dakika durabilir ekranin karşısında aglamadan , bu yüzden umarım seninde bu post yüzünden başın ağrımaz bacım