Kızlar merhaba lütfen beni aydınlatın kafay iymek noktasındayım 😔bebeğim 30 aylık tv ye çok bağlı bir çocuk bugün tv yasakladim anne,baba,dede,abi,meme,mama,bıcı bıcı,didaa Dan başka kelime yok iki uç kere ismiyle sesledimde ancak dönüp bakıyor oyuncaklarla oynamayı çok seviyor göz teması bazı yok , birşey istediğinde eliyle gösteriyor yada alip elime veriyor parka gitimizde kendi kendine oynar, hadi dişarı cıkıyoruz dediğimde dolapi acip giyecek bişey almak istiyor bana yardım edın doktora götürmek istiyorum malesef yurt dişindayiz götürsem de çocuk bişey anlamaz diye düşünüyorum 😔otizim belirtileri mi diye içim içimi yedi bana yardım edin şimdiden teşekkürler 🙂