-papatya123 12 Eylül doğumlu oğlum. Kelimesi çok az onları da nadir kullanır ıh ıh la geçiyor iletişimimiz ama dert etmiyorum kafası zehir gibi maşallah 🤩 evde televizyon yok bu aralar oyuncakları ile oynamaya meyilli en çok arabaları ile top zaten vazgeçilmez telefon tablet olayımız da yok kendi videolarını seyreder ara ara. Şu an 16 dişimiz çıktı ama uzamadı özellikle köpek dişleri öylece uçları gözükür vaziyette duruyor ve diş etlerini kızarttı buna bağlı ara ara iştahsızlık ve huzursuzluk oluyor . Uyku rutini gündüz bir uyku yapar en fazla bir buçuk saat uyur sonra 9 da akşam uykusuna geçer lakin gece hala iki üç kere kalkar yazın memeyi bırakacağım o zaman gece uyanmaları da kesilir diye düşünüyor normal şartlarda da yemesi iyidir . Dışarıya bayılır . Bu aralar en büyün hobimiz resim yapmak.