-papatya123 Oldukça yaramaz bu günlerde sanırım 2 yaş sendromuna giriş yapmış bulunuyoruz.
Gündüz bir uyku yapıyor , gece uykusuna 21.30 da geçiyor. Bazı geceler uyanmadan sabaha kadar yatar bazende kalkar belli olmuyor yani.
Bütün komutları anlıyor ne istersem getirir yapar ama konuşma konusunda çok iyi sayılmaz.
Anne, baba , abla, abi, bebek, cici, kuş , ayı, ayakkabı, havlu, toka, kaydi (kaydırak) bu kelimeleri aktif olarak kullanıyor. Hayvan sesleri vs çıkartıyor. Zeka kartları var sık sık onlarla oynuyoruz. Karttaki bütün görselleri tanıyor. Hangisini istesem getirir verir. Yeme konusuda sıkıntı değişik tatlara pek açık değil hep aynı şeyleri yemek istiyor . Sizde durumlar nasıl