SB_ zorla uyandırmaya çalışırdık ama uyanmazdı sarılık değerlerimiz çok yüksekti hatta hastaneye yatışımız bile verilmişti. Bezini değiştirdiğimde uyanırsa uyanır yoksa uyurken hayatta ağzını açıp almazdı. Zor durumda kalınca sağıp veriyordum. Meme reddi vs yaşamamıştım avent cam biberon kullanıyordum. Tabi ki önceliğim her zaman emzirmekti ısrarla uyanmazsa biberonla veriyordum