SB_ Selam Anneler Daha 1 haftaligiz ve maalesef hafif sarılık çıktı kızımda doktorumuz en geç her 2 saate emzir dedi Gündüzleri sorun yok ama geceleri bir türlü uyandiramiyorum uyanana kadar 30-45 dakika geçiyor.. Hemen uyanması için bi yöntem var mı yoksa geceleri mama takviyesi mi yapayım veya sütümü sağıpmı vereyim (Biberonla içmesi daha kolay olduğunu düşünüyorum iyice uyanmasına gerek kalmadan)
Alpingo SB_ canım uyanması önemli,ben elleirni yıkıyordum öle uyanırdı,bence biberona alıştırma meme reddi ile karşılaşabilirsin..ayaklarını ıslak mendille silip altını değiltirrken filan uyanır
ssnnmm SB_ ben uyandırmak için altını açıyordum topuklarını ve burnunu sıkıyordum sakın biberon hatasına düşme sütüm gelene kadar mama verdim sonradan sütüm gelince sağıp verdim o arada sürekli emziriyordum bi baktım biberona alışmaya başladı birkaç emip doymak için biberona ağlıyor hemen biberon olayını bıraktık sağıp vereceksen çay kaşığı ile verki alışmasın
YelizDmr SB_ emiyorsa hiç biberon kullanma derim ben ben kovid oldum doğumda belli oldu 10 gün mama verdim sadece hastanede ilk gece emdi 10 gün sonra emzirmeyi denedim istemedi beni şu an 6 aylık meme reddi yaşıyoruz sadece uykuda emziriyorum uyanıkken aç ta olsa almıyor göğsümü. Hastanede doktor soyardı tek eliyle tutup hafif sırtına vururdu eviniz sıcaksa hem ten tene temas etmiş olursunuz
SB_ Alpingo evet tamamen uyanmayınca zaten ne ağzına aliyor nede emiyor Bide biberon konusunda o sıkıntı vardı değil mi tamamen unuttum 😖 O zaman artık kaldırınca direk altını açarak deneyeceğim Teşekkür ederim 🙏🏻💐
Karanelo Biberon meme reddi yaşatıyor canım. Ablamın oğlu tutmuyor memeyi biberonla verdikleri için . Ben uyandıramadığımda eşimi kaldırıyordum sakallı sakallı öpünce rahatsız olıyordu yada topuğunu canım
SB_ Karanelo evet biberonun bu negatif yönünü unutmuştum bi an Ay bende benimkine hep kızıyorum sakalların batar yüzünü öpme diye yazık 🤭
SB_ ssnnmm evet kesinlikle artık direk altını açıp uyandırmayı deneyeceğim Biberon konusunda çok haklısın ben bi an unuttum En kötü ihtimal dediğin gibi mama kaşığıyla denerim Teşekkür ederim 🙏🏻
SB_ YelizDmr evet ben biberondan dolayı meme reddi meselesini tamamen unuttum hatırlatığın için teşekkür ederim 🙏🏻
Hnfedmr Altını değiştir emzirme den önce uyanır canım. Bide 2 saatte bire takılma bebek emerken uyuyakalıyorum genelde. Ben bazen 1saatte bile veriyordum çocuk istiyorsa ver. Sütünden emin olamazsan memedeyken yandan az şırıngayla mamada ver.
Suziayik Hnfedmr uyanmasına gerek yok uykulu veriyorum kızıma hep uyansa bi daha yatmaz bu yüzden yataktan alıp kucağıma direk veriyom iciyo
SB_ Hnfedmr kesinlikle ilk alt değiştirme yöntemini deneyeceğim meme vermeden Pazartesi tekrar kontrolümüz var inşallah olumlu birsey söyler doktor ama eğer halen sarılık çıkarsa senin şırınga yöntemin baya hoşuma gitti kesinlikle yapmaya hazırım Çok teşekkür ederim 🙏🏻💐
Ayzam29 SB_ ahh bende yaşadım fizyolojik sarılık sürekli emzirin evet uyandırmaya çalışırsın zaten zaman geçer zombi gibi oluyorsunuz 1 ay sonrası iyi merak etmeyin hersey geciyo topugunu sikabikirsin yüzüyle oyna göğsünü yanağına koy hissetsin seni
SB_ Ayzam29 inan yazdığın hepsini yapıyorum Emzirme pozisyonuna alıyorum koluma tabiki devam uyuyor bu arada meme ucumu burnunun önüne koysam bile tık yok 🤭
Melisa59 SB_ sütünüz yetiyorsa sakın mamaya başlamayın altını alın yüzünü ıslak mendiliyle silin illa dakikalarca emmesi şart değil annesi midesi onun zaten kiraz kadar şuan ağzına sokturun memeyi 2 kere çekse bile yeter
SB_ Melisa59 tabiki bende ne emerse iyi diye düşünüyorum ama benimki hiç ağzına almıyor ve emmiyor uyanmayinca
Karanelo SB_ benim koca öpüyor öpsün de hiçbir anını kaçırsın istemiyorum sonrasında neden daha çok sevmedik diye ahlanıp vahlanmak da istemiyorum
YelizDmr SB_ rica ederim çok zor bi süreç çünkü. Gıdıklayabilirsin ayaklarını burnunu sıkıyordum ben avuç içlerini gıdıklıyordum
Balbocegimm SB_ altını açarsanız uyanır direkt. Ben öyle yapıyordum alt açıp emziriyordum biraz ağlıyor ama uyanıyor.