denizsmomm olabilecek her türlü belirtimiz vardı. Egzama, döküntü, sivilcelenme, geçmeyen pişik, gürültülü mukuslu kaka, hatta nefesinde baya hırıltı vardı. İlk ay 1.5 kilo aldı bunlara rağmen kilo alımımız bu aya kadar çok iyiydi. Ama sütüm eskisi kadar olmuyor artık ucu ucuna yetiyor. İnşallah mamaya mecbur kalmayız. Bir sonraki ay ek gıdaya başlayacağız.