denizsmomm
Hayir canım korkmaa hiç
Emin ol doğru düzgün diyet yaparsan bitiyor geçiyor hem çocuğun düzeliyor hem sen eskisi gibi besleniyorsun.
5 ay diyet yaparken 1 gün bile azalmadi sütüm sadece emdi.
O gidalari unutuyor cocuk sonra ek gidaya geçerken de büyüdükleri için o gidaya toleresi artıyor ve artik yiyebiliyoruz. Cocuk da alabiliyor artik o gidayi.
Oğlum 8.aydan beri yumurta yiyor mesela simdi 9.5 aylık.
Ispanak domates yumurta sarısı+beyazi bunlar en uzak olduklarimizdi bunlari dahi yiyor şimdi.
İstediğin zaman istediğini yaz sor bana elimden geldiğince yardimci olurum.