Bisaniyebakarmisin şartlarla alakası yok ki. 2 haftada iş birikmiyor mu elbette birikiyor. Mesela dün bebis erken uyudu katlanacak çamaşırlar vardi. Amaan dedim yarın kuatlarım bi fırsat bulur. Yattım dinlendim. Nevresim takımını ütüleyen insanlar var, onu kastetmiştim. 2 haftada 1 gelen yardımcı da tamamen tercih meselesi. Çok büyük bütçeler ayırmanıza gerek yok. Ben başka şeylerden kısıp buna veriyorum. Robot süpürge butce işi, katılıyorum. Onu da hadi bu da bizim çılgınlığımız olsun diye aldık ve 183894 taksite böldük. İyi ki de almışız, bana dinlenecek zaman tanıyor. Bir de tabi eşlerin desteği çok önemli. Nasıl çocuğu 2 kişi yaptıysak ve 2 kişi bakıyorsak evde de 2 kişi yaşıyoruz ve 2 kişi de ev işlerini yapiyor. Ben fırsat bulamazsam çamaşırları eşim toplar. Ben cok yorgunsam bulaşık makinesini eşim boşaltır. Ya da ikimizde istemiyorsak boşaltmaya, öyle kalır. Salon dağınık kalsın ne olacak ki, çocukla tekrar dağılması 10 dk. Pislik olmasın yeter, dağınıklık dert değil