Kızlar merhaba, eşim ve 14 aylık oğlumla yaşıyorum. Evimiz 3+1. Ben tüm gün ayakta olmama rağmen ev asla toplanmıyor. Hep dağınık🤯 ne birini oturmaya çağırabiliyorum, ne de kendim duramıyorum. Biri çat kapı gelir diye ödüm kopuyor. Siz nasıl yapıyorsunuz Allah aşkına, bunun bir yöntemi var mı? Mutfağınızı nasıl topluyorsunuz, ütü, çamaşır, temizlik🤯