Benim de 6 buçuk aylık kızımın dün gece pozitif olduğu mesajını aldım. Emziriyorum bol bol büyük ihtimalle ben de pozitif olabilirim test yaptırmadım 3 aşım var, bol c vitamini ıhlamur bal pekmez ne bulduysam yiyorum, başka ne yapabilirim bilmiyorum, büyük çaresizlik 😪bitsin bu hastalık inşallah 🙏